#1 2010-03-07 21:59:46

 Filia

http://images48.fotosik.pl/186/fa7aadc463db5d79.png

4584278
Skąd: Białystok
Zarejestrowany: 2009-07-21
Posty: 1015
Fretki: Rubin vel Biały
WWW

Regulamin

Zasady panujące na forum:



1.Nie można posiadać więcej niż jednego konta.

2.Panuje bezwzględny zakaz rozpowszechniania na forum treści pornograficznych (musimy mieć na uwadze,że są tu też osoby niepełnoletnie)

3.Nie należy używać wulgaryzmów,obraźliwych tekstów,także w profilu,podpisie - jeśli już musimy używajmy gwiazdek "*"

4 Zakazuję się prowokowania kłótni, zakładania nie potrzebnych wątków bub pisania nie na temat pod groźbą ostrzeżenia bądź nawet BANA.

5. Należy przestrzegać zasad "dobrego smaku".

6. Musisz stosować się do zaleceń administratorów i moderatorów - w przypadkach spornych można podjąć SPOKOJNĄ rozmowę.

7. Pamiętaj aby wypełnić dokładnie profil.

8.Użytkownik naruszający lub łamiący regulamin otrzymuje:

- Ostrzeżenie od administratora lub moderatora na PW
- Publiczne upomnienie/ostrzeżenie od administratora lub moderatora - 3 ostrzeżenie jest uważane jako BAN stały.
- czasowy zakaz wejścia na forum (BAN czasowy)
- stały zakaz wejścia na forum (BAN stały).

Ostrzeżenie jest anulowane po upływie 3 miesięcy w przypadku widocznej poprawy użytkownika.

Posty:


1. Upewnij się przed napisaniem tematu, czy nie był już taki poruszany.

2. Nie pisz używając caps lock, pisanie dużymi literami w sieci oznacza krzyk.

3. Przeczytaj post przed wysłaniem – można wyłapać ewentualne błędy ortograficzne.


Administratorzy i Moderatorzy:



1. Administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat poprzez Prywatne Wiadomości.

2. Moderator i Administrator nie ma obowiązku tłumaczenia się ze swoich decyzji, ale na życzenie zainteresowanych może udzielić wyjaśnień.

3. Decyzje Administratora są bezdyskusyjne i ostateczne.

4. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za posty zamieszczane przez użytkowników Forum.

5. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za przypadkową utratę danych zawartych w działach na forum.

6. Administratorzy i moderatorzy współpracują ze sobą oraz podejmują newralgiczne decyzje w wydzielonym, niewidocznym i zamkniętym dziale.
Jednocześnie zobowiązują się do zachowania poufności.

7. Szefowie grup wraz z wyznaczonymi osobami pełnią funkcje moderatorskie w swoich działach. Ustalają wewnętrzny regulamin (zasady) działu, który nie może być sprzeczny z niniejszym regulaminem oraz uznają zwierzchnictwo administratorów.

8. Administrator ma dostęp do wszystkich działów, także zamkniętych i wydzielonych, jednak szanuje panujące tam zasady i ich prywatność.

Miłego i rozsądnego korzystanie z Forum,
życzy zespół www.freciochy.pun.pl

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.freciochy.pun.pl